Groupware Moje reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami

Z Pomoc Netis
(Utworzono nową stronę "Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki. Widok modułu ''Moje reklamacje'': mrek Aby zgłosić reklamację wybieramy przyc...")
 
Nie podano opisu zmian
Linia 3: Linia 3:
Widok modułu ''Moje reklamacje'':
Widok modułu ''Moje reklamacje'':


mrek
[[Plik:Mrek.png]]


Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".
Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".

Wersja z 11:57, 1 paź 2018

Platforma GroupWare pozwala na zgłaszanie reklamacji przez poszczególne placówki.

Widok modułu Moje reklamacje:

Mrek.png

Aby zgłosić reklamację wybieramy przycisk "Zgłoś reklamację".

Dalej wybieramy z listy kategorię (kategorie definiowane są w module Ustawienia: Kategorie wiadomości), uzupełniamy temat oraz dodajemy treść reklamacji. Do wysyłanej wiadomości możemy również dodać załącznik klikając pozycję "wybierz pliki". Więcej załączników dodajemy przyciskiem "+".

Zgłoszenie wysyłamy klawiszem Wyślij.

W module Awarii znajduje się 5 katalogów:

  • Reklamacje aktywne (takie, które nie zostały jeszcze rozpatrzone)
  • Reklamacje zaakceptowane
  • Reklamacje odrzucone
  • Wszystkie reklamacje