Kontakt z serwisem

Z Pomoc Netis
Wersja z dnia 10:31, 10 paź 2019 autorstwa Ahalicka (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Po zalogowaniu do programu HiperMarket na ekranie głównym mamy zamieszczone nr telefonów serwisowych (infolinia 07:00-18:00 oraz telefony alarmowe (w sprawach pilnych) 18:00 - 07:00).

Co robimy na dyżurze telefonicznym (18:00-07:00):

  • Przejście/otwarcie sklepu
  • Awaria dysku na serwerze (jeśli problem zgłoszony w piątek lub w sobotę)
  • Awaria kas (jeśli na sklepie jest mniej niż 60% działających kas)
  • Problem z terminalami płatniczymi
  • Karty rabatowe
  • Zamkniecie dnia na sklepie
  • Uszkodzenie baz danych, brak/problem sql
  • Nie można zalogować się do programu
  • Awaria drukarki metek
  • Remanent, kolektory
  • Zła cena (gazetka,cena lokalna/centralna, promocje www)
  • Nie działa sklep internetowy, kasa dla sklepu internetowego